Gamla bloggar

Har precis spenderat en lång tid med att läsa en massa gammla blogg inlägg som jag gjort för några år sen.
Har verkligen fått mig ett par goda skratt, ja både jag & Tessan har suttit och garvat som in i bomben åt inläggen fast där va en del som inte va så roliga.
Kunde inte läsa dom blogg inläggen som jag gjord om min pappa, tårarna va på väg & jag fick kämpa som tusan för att hålla dom borta. Ne, trots att det har gått 1 år & lite mer än 4 månader så kan jag fortfarande inte prata om honom så mycket, det tar emot. Undra om det någonsin kommer att släppa =(

Ska snart iväg till jysk & inhandla ett nytt dun täcke till mig, det gammla går inte att använda mer. Har blivit tvättat sååå många gånger nu p.ga den lille katten kissat på täcket men han slutar ändå inte =S
Nån som har nått råd så vore jag evigt tacksam om ni vill dela med er av det för jag vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till snart *suck*

Blev ingen hårfärgning igår men vi tänkte göra det idag istället. Har ju hela denna dagen oxå att spendera med varandra vilket känns underbart. Känns lite ledsamt att helgen snart e över & det kommer fan bli ensamt som fan sen ikväll *haha*
Världens bästa Therese, ja hon e min bästaste bäste vän, litar på henne till 100% och jag vet att hon aldrig kommer svika mig & jag kommer alltid stå vid hennes sida och finnas där för henne så som hon alltid finns till för mig!

Nu blev det vist lite kännslosamt men det skadar ju aldrig =P

Hmm..undra när änglen ska vakna up???? ;-)

Det ni ville säga
Postat av: Tess

tack själv babe, såg att du blev ledsen men det kommer inom sin tid. Min axel får du alltid luta dig emot gumman!
Nu ska vi försöka ta oss ut bland en massa pirayor o doningar! Jag har haft en utav de bästa helger i mitt liv!
Sitter här och blir lite sentimental så hör jag michella till Flummiz "fy fan, vem har krypit in i din röv och dött?" det är inte så att man drar lite på smilebanden ;) du är så underbar, bara för att du är du!

Älskar dig

2008-01-27 @ 12:00:00
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0