För mycket saker ju :S

Jag har ju sjukt mycket saker & jag vet inte vart jag ska göra av allt. Blir ju galen här hemma. Tänkte jag skulle va duktigt & ställa i ordning en massa, fick upp dvd filmerna och sen då????....ja sen e det tvärstopp typ för jag har ingen aning var jag ska göra av allt jag har.
Vilken sammlare man e, eller pryl galen, ja jag vet inte vad jag ska kalla det & ändå har jag slängt as mycket både nu när jag flytta & förra gången jag flytta. Helt sjukt azzå!!!

Shit kom på att jag bara ätit en bulle idag till frukost, har inte ätit nått annat :S Kanske inte så bra men jag har inte kännt mig hungrig, har ingen lust alls att äta. Vill bara vara eller nått....kanske vara nån annan stanns....kanske i Köpenhamn *haha*
Helt störd känner jag mig ibland men det e väll så det e ibland, eller ganska ofta med mig. Oj nu bara snurrar jag ihop allt med mitt babbel...undra om det är någon som fattar nått utav det jag skriver, säkert knappt så att jag gör det själv =P

Adam Tensta - My cool....spelas just nu genom högtalarna, sjuuuukt bra låt tycker jag...vad tycker ni???

Det ni ville säga
Postat av: crombar

ja jag vet... tänker inte så mycket på det, de e tur jag har fredrik å alla andra i mitt liv som gör att jag kopplar bort det. Men de kändes ändå lite si sådär när jag såg smset :S BUT I AM SMIIIILING :D

2008-01-17 @ 17:38:44

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0