Flyttlåda

image45

Just nu känns det som om jag lever i en flyttlåda eller likande. Allt e en enda röra för jag har jobbat hela veckan & inte alls haft tid till att göra i ordning här hemma. Längtar till nästa vecka för då jebblar ska det fixas till här hemma men start på måndag =) Då kommer mammsen & hjälper mig, jag lär nog behöva det med tanke på hur det gick för mig nu sist när jag skulle borra *haha*

E hemma & håller rast just nu, ska snart fortsätta jobba. Riktigt tråkigt för där finns typ inget att göra nu =( Tidigare idag va där ändå lite men nu när det börjar bli kväll så e det helt dött *suck*
Efter jobb ska jag hem & ta mig ett bad hade jag tänkt...får dock se om jag pallar det då för känner redan nu att jag e meeeeega trött *zzzzZZZ*

Kopplade in ljudet till datan lite sådär provisoriskt innan för det va lite tråkigt att sitta & lyssna på musik med det lilla ljudet som datan ger ifrån sig så nu har man lite bas oxå i det hela, sånt som jag gillar =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0