Flytt dax

Idag e det dax, klockan 14.00 får jag nycklarna till nya lyan. Gissa vem som e lyckligast på denna jord idag *haha*
Ska snart köra in mot stan för jag måste köpa en sak innan jag ska träffa mamma och innan vi ska in på banken.
Ska packa in lite kläder i bilen nu snart som jag ska köra direkt upp till lägenheten när jag fått nycklarna =)
Vilken underbar dag azzå *hehe*

Avslutade gårkvällen med en påse BBQ chips, e sjukt svag för dom chipsen. Kom in på statoil igår kväll & fick se erbjudandet där, 2 påsar estrella för 35 kr, rena fyndet tyckte jag & köpte så klart 2 påsar BBQ *haha* Så lätt lurad man e men jag e nöjd ändå för det e gryyymt gott =P

Onsdag ska den lille katten in på kastrering & får verkligen hoppas på att det hjälper annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Sinne lixom, mina nya stövlar, helt förstörde...vist e det härligt med djur....hmpf...

Nej dax att ta tag i lite här i lägenheten nu...hörs kanske sen om man har tid idag :S


Det ni ville säga
Postat av: Tess

Har han ätit upp dina nya stövlar som jag inte ens har fått se ? Jäääädrans katt ;)

2008-01-04 @ 16:22:12

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0