Fixat & trixat

Så nu har jag pillat en jebbla massa med min blogg så hoppas verkligen resultatet kommer synas nu oxå.
Riktigt jobbigt med alla dessa koder ju :S Kunde det inte funnits nått enklare sätt???
Jag fattar noll emellanåt & blir skit sur för att jag inte fattar *haha* Vill ha allt gjort med en gång vilket naturligtvis inte går men man e ju ivrig av sig. Sen har vi ju min kära beslutsångest som kommer in i det hela oxå....ska jag ha den, den eller den färgen & ska jag ha den, den eller den bakgrunden & så e det med allt typ....textfärg, texttyp & ja ALLT *hehe*
Ibland kan det va lite jobbigt men oftast garvar jag bara åt mig själv. Hel förvirrad människa e man ju men jag gillar det, livet blir lite roligare så här =P


Det ni ville säga
Postat av: crombar

test

2008-01-11 @ 02:02:20
Postat av: sara

.. och livet ska va roligt ;) fint blev det!

2008-01-11 @ 12:29:41
URL: http://twinklestaar.blogg.se
Postat av: crombar

Nu ser jag :D de tog bara nårra timmar! de blev ju snyggt! Cool bakgrundsbild också ju =)

2008-01-11 @ 16:45:25

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0