Ett bad så här på lördagskvällen

Funderar på att ta ett bad nu på sena kvällen, älskar att bada synd bara att jag blir så rastlös efter ett tag. Brukar ta med en tidning & läsa när jag tar ett bad för att jag ska kunna ligga så länge som möjligt i badkaret & njuta.

Har haft fullt upp idag så jag har inte haft tid att blogga så mycket tidigare idag & när jag väl kom hem så krånglade ju datan nått fruktansvärt så därför tog det ännu längre tid innan jag kunde blogga.
Har tyvärr ingen bra musik video att bjuda på idag, kanske dyker upp någon i morgon =)

I morgon ska jag lämna min bil till Uno så han kan kolla vad som behöver fixas på den innan besiktningen. Medans han gör det så ska jag & mamma köra hem till mig igen & fixa lite mer i mitt lilla hem. Blir även att hämta upp lillasyster på vägen för hon ville va hos mig i morgon oxå, blev så himla glad när hon sa att hon ville komma i morgon oxå. Att min lillasyster vill umgås med mig betyder så himla mycket, hon hade lika gärna kunnat umgås med sina vänner här i Helsingborg istället men istället vill hon umgås med mig, världens bästa lilla syster som finns i hela världen!!!

Är sjukt lycklig & tacksam över de vänner som jag har, världens bästa vänner e dom & jag skulle inte vilja byta ut dom för allt i världen.
En del står närmare en andra men det betyder inte att jag inte uppskattar de vänner ,som inte står mig fullt så närma, lika mycket. Massa kärlek till alla mina vänner, livet vore inte lika roligt utan er =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0