Ensam???

Ibland, eller kanske ganska ofta....känner jag mig riktigt ensam. Vist man säger ju att man har sina vänner & så men helt ärligt, hur mycket umgås man egentligen med nån nuförtiden om det inte e så att man har nån partner/sambo typ.
Alla vi som e singlar (nästan) det e vi som får känna oss ensamma för de som då har en partner har bara tid för en ibland när dom inte ska göra nått med den de är tillsammans med, känns lite bull att komma i andra hand ibland men det e väll så livet är, jag kommer säkerligen göra likadant själv så jag ska ju inte klaga en massa =P

Håller på & fixar & trixar en massa här i lägenheten och det börjar bli såååå fiiiint *hehe* Måste ta lite i taget så att jag inte får sinne på det här.

Har fått virus i datan oxå & hur kul e nu det lixom :S Måste nog omformatera hela datan, palla *suck* Vill inte sitta här hemma & tråka för mig själv, vill ut & festa....vill till Köpenhamn & bara leva livet.
Mah.....blir så trött på allt här i Helsingborg & runt omkring ibland, allt känns så tråkigt här.
Vist älskar jag helsingborg som stad men ja...jag vet inte...blir bara så uttråkad på allt här ibland för det händer för lite. Jag vill ha lite action i mitt liv hela tiden nästan. Älskar när det händer saker =)

Det ni ville säga
Postat av: Linda

usch jbobigt när datan krånglar

2008-01-18 @ 18:33:40
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: mingla

Vet du hur man gör profilbilden större? hade behövt lite hjälp med den nämligen :) Bra blogg du har förresten..

2008-01-18 @ 18:35:58
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Linda

hoppas du hittar nån som kan hjälpa dig :)

2008-01-18 @ 18:47:53
URL: http://ndail.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0