Ena dagen över

Så ja då har man jobbat klart för idag, skönt som tusan. Har verkligen varit sjukt trött idag & vill bara sova vilket jag säkerligen kommer göra snart. Somnar väll snart i soffan eller nått *haha*

Är iaf så himla glad idag oxå, känns som så där ni vet....massa fjärillar i magen & sånt trams men det e väll lite mysigt =P Tråkiga e ju att man vet att det aldrig kommer bli nått allvarligt av det hela men wtf lika bra att ta vara på allt här i livet =)

Torsdag e det dax för handbolls EM, Sverige möter Island då & jag ska verkligen kolla på det. Världens bästa sport ju, startar 19.30 på tv4 för er andra som e intresserade =P
Vill att det ska bli sommar så att fotbollen börjar igen. Kommer stå där som en galning & hejja *hehe*

Åhhh....som jag längtar, blir snart galen i mitt lilla huvud *hehe* Vill att det ska va dax nu ju.
Har beställt tid hos min frisör så att jag äntligen kan få klippa mig, börjar ju få spel på mitt hår för att det trasslar sig hela tiden nu när det e så långt. 5:e februari e det dax att bli av med lite hår men det sak fortfarande va långt iaf =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0