En trött michella

Jisses vad trött jag va idag då, helt sjukt ju. Gick upp vid åtta tiden i morse för att köra & lämna Flummiz hos veterinärer & därefter körde jag till Ängelholm & städade det sista som jag hade kvar i köket.
Körde direkt hem till Helsingborgs sen och la mig på soffan & läste en tidning, kände då att jag va nannig i tittorna så jag gick & la mig för att vila en liten stund....jo men tjena....sov ju till nu, dey blev 3 timmar *haha*

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag hämta upp Hiljana och sen får jag hämta hem min lilla Flummiz oxå, tomt som tusan här hemma utan honom och Sessan verkar tycka detsamma för hon går runt & yrar här hemma.
Mammsen bamsen kommer oxå sen *weeii* och sen ikväll ska jag på bio med Mario.
Har blivit en jebbla massa Mario tid men det e ju bara för att han bara e nere i Skåne ett litet tag sen åker han upp till El Stokholmo igen *hehe*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0