En dag närmare *haha*

Ja det va ju ett väldans tjatande på mig men jag kan inte hjälpa det, jag bara längtar till den 9:e förinte nog med att det kommer va en as fet fest utan jag kommer även att få träffa Billy igen =D
Sitter & lyssnar på "våra" låtar om & om igen, får helt enkelt inte nog. Känns som om jag har fjärillar i magen när jag lyssnar på dom & tänker bara på Billy *hehe*
Vilken underbar kännsla jag springer runt med, kan inte sluta le.

Ska damsugar här hemma lite nu innan jag ska iväg & jobba. Disken tog jag som tur va igår kväll så det slipper jag idag.
Jag fullkomligt älskar min nya lägenhet & allt eftersom sakerna kommer på sin plats så trivs jag bara mer & mer. Mitt liv just nu är bara så himla underbart, i LOVE TO BE ME!!!!


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0