Denna dagen har varit såååå underbar

Jag har gått runder med ett leende på läpparna heeeeela dagen *haha* Är så sjukt lycklig idag & ja, det e tack vare en kille...nämligen killen på bilden i det förra inlägget.
Har varit glad nu under en längre period & trodde faktiskt inte att jag kunde blir gladare men vist fan kunde jag det *haha* Världen e faktiskt helt underbar & den som kom på internet e ett geni, det e den bästa uppfinningen NÅGONSIN *haha*

Har varit i Malmö idag oxå =) Köpte det tv stativet som jag ska sätta fast på väggen & sen va jag & hälsade på Martin och hans lilla dotter Nova. Så himla söt e hon & snacka om energi *hehe*
Va kul att va där för det va verkligen inte igår precis. Blir ju inte att man ses lika ofta när man inte ens bor i samma stad längre :S

Hoppas veckorna går snabbt nu & att det snart bli februari, vill bara att det ska bli den 9:e nu. Har typ sämst tålamod i världen känns det som, vill att allt ska hända nu, får spel på att behöva gå och vänta *suck*
Den som kom på "vänta" det måste varit en elak jävel.

Har fått tid till hudläkaren nu oxå, gick ganska snabbt ändå ju. Den 30 januari ska jag va där klockan 10.30 Ska bli riktigt skönt att få det här avklarat så att jag slipper det en gång för alla =)

Kankse dax att gå & lägga sig snart om jag nu kan sova, just nu e jag ju helt uppskruvad & lycklig så det känns inte som om jag kommer somna så lätt idag heller *hehe*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0