Data jebbla helvetes skit *haha*

Azzå jag har inte tålamod till det här med datorer som krånglar. Hade "lyckats" få virus på datan igår så idag har jag formaterat hela datan i hopp om att det ska bli bättre.
Får spel på datorer när dom inte gör som jag vill & de idioter som uppfinner massa virus & skickar iväg dom för att förstöra ja dom kan ju dra åt h**vete!!!!

Har myst lite med Tessan innan idag, älskar att va i hennes sällskap =)

Nu i kväll har jag umgåtts med min älskade lilla syster som jag inte hade träffat på evigheter. Hon e fortfarande här, ska köra hem henne till hennes mamma klockan tio sen kommer hon förhoppningsvis hit i morgon igen innan hon ska åka hem till Trelleborg.
Min lillasyster börjar bli stor, hela 13 år nu ju ffs...sjukt vad tiden går snabbt azzå. Minns tiden från att hon va liten som om det va igår. Världens sötaste unge va hon *hehe* och nu e hon fortfarande världens finaste lillasyster som jag älskar nått så otroligt mycket!!!!

Blir slappt som tusan sen resten av kvällen oxå, data nörda mig lite sen e det natti för min del. Har en del saker att fixa i morgon & då måste jag va pigg & utvilad =)

Det ni ville säga
Postat av: Tess

och jag älskar ditt sällskap! finsn nog ingen som är så lycklig att du flyttat tillbaka till helsingborg som jag är!

2008-01-20 @ 09:52:51
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0