Chips & dipp

Sitter & kränger chips som vanligt med dipp a la Hilajna stajl =D
Helena gumman har lärt mig denna dippen, säkert många andra som kan den oxå men första gången jag åt den så va det med Helena. Gräddfil (eller cream fresh, vilket man vill) & pressad vitlök. Snuskigt gott!!!
Evigt tacksam till Helena för att hon introducerade detta för mig. Kan verkligen inte få nog av det *haha*
För jebbla härligt med vänner, dom lär en så mycket här i livet =P

Åhh....vill bara åka till Köpenhamn typ NU *haha* Jevla tjatande på mig, I know, men kan inte sluta *mah...*
Springer runt & ler hela tiden så mycket att det nästan är så att jag börjar skratta =)
Har aldrig & jag betonar ALDRIG kännt så här för någon förr, helt surreal =P


Det ni ville säga
Postat av: mamma

va inte så jä...a tjejig- kille, kille, kille....blaaahhhaa hi hi la la

2008-01-23 @ 10:15:50
Postat av: Hilajna

Ja ibland är man väl bra att ha.

2008-01-23 @ 14:00:38
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0