Bye bye Lunarstorm

Efter lite mer än 7 år på lunarstorm har jag nu avslutat mitt medlemsskap där. Kändes att det va dax att släppa taget om den sidan nu.
Blev medlem i november 2000 & allt efter att åren gått så har man blivit fäst vid sidan.
Har inte använt mig av den speciellt mycket på senaste tiden, knappt varit inne där men den hade ju hängt med under en sån lång period. Måste erkänna att det e med lite sorg i hjärtat som jag tagit bort den men känner att det inte ger mig något mer & då e det bara till att gå vidare.

Sitter bara hemma idag...blö....det suger verkligen =( Va skit längesen som jag bara va hemma en lördag kväll & jag kan inte påstå att detta e nått som jag vill göra ofta :S Känner mig nedstämd & ensam faktiskt..
Jag tycker om att vara ute på helgerna & flänga runder lite här & var eller åtminstonde umgås med nån/några vänner....

Ska självömka lite till nu, men inte mycket för då e det risk att man fastnar, sen får det va nog med låga miner *hehe*

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Nästa helg behöver du minsann inte vara ensam ;) Då e de fullt ut mys =) Älskar dig babe

2008-01-20 @ 09:55:01
URL: http://missplaymate.blogg.se
Postat av: Annis

så du tog steget att avsluta lunar? hehe.. själv har man inte kommit så långt =)

2008-01-20 @ 11:07:35

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0