Blir man glad eller????

Är hemma nu en liten runda för att mata katterna så går jag in på facebook & tänkte skriva ett litet meddelande till Billy men då har han redan skrivit till mig:

Billy:
Today at 5:03pm
Hey babe!!! Already I miss you like hell =( Hope you're having a fantastic day =)

Inte mycket med riktigt sött tyckte jag & jag fick ju världens största leende på mina läppar så klart. Den killen är ju bara för bra för att vara sann, my angel ;-)

Ska snart köra igen för jag måste äta. Skulle egentligen göra mat hemma hade jag tänkt men så ringer Tessan det sötnötet & frågar om jag vill med till den nya Burger King & äta för dom hade whopper billigt som fan där *haha* Ja jag e ju då inte svår att övertala, hamburgare ffs *lol*

Nej dax att röra på sig då kanske =P


Det ni ville säga
Postat av: Tess

tack för titten :) hahaa och sällskapet, bara imorgon sedan ses vi igen WoooHooo!

2008-01-23 @ 20:21:30
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0