Billy boy

Azzå helt underbart att vakna upp & sätta på datan, logga in på facebook & så har jag fått VÄRLDENS gulligast meddelande från Billy, han e bara för söt ju...

I can't sleep, because i keep thinking of you. I Keep picturing, your face, your smile! I constantly try to remember how your voice sounds... JEG BLIR' SINDSSYG!!!

Denna dagen börja ju såååå bra *haha* Misella svävar på moln just nu =P

Men gud va trött jag va idag då. Gick precis upp nästan men a fortfarande as trött, hoppas bara inte jag blir sjuk för jag brukar känna mig så här trött när jag e på väg att bli sjuk =S

I morgon e det löning *weeiii* Har en massa jag måste göra i morgon. Besikta bilen, tvätta & så måste jag till IKEA & handla databordet + lite annat smått. Hoppas lönen blir fett bra annars kommer jag fan böla *lol*

Usch...börjar snart jobba så det e bara till att göra ve sig nu & sen sticka till jobb *suck*
Hörs sen på nån rast =)

Det ni ville säga
Postat av: huba

melinda e konstig.. skrev till henne igår så skrev hon "heeeej hjärtat mitt, åååhh va jag saknar dig, det är riktigt länge sedan man såg dig..har inte haft pengar på mobilen" , så skrev jag "afan, jag skulle bara se så du lever å tänkte bara säga att de börjar bli riktigt jobbigt att bara jag ska höra av mig hela tiden" så svarade hon inte så skrev jag "jaja men du verkar inte ens va intresserad" ... sedan svarade hon inte efter de, om jag nu e så saknad hur svårt är de att skicka från internet som hon gjort innan eller låna nåns mobil?! Blir så tosig, har inte ringt henne på
1 månad å lite till nu, och har inte hört ett ord ifrån henne... Börjar fan snea asså hahaha :P nej men e trött på att det alltid är Jag, hon får faktiskt själv också höra av mig, min mobil räkning har blivit 400kr billigare nu för jag inte har ringt henne, så du kan ju själv lista ut då att det alltid var jag som ringde ;P

2008-01-24 @ 12:40:25
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

ja, också va de alltid jag som fråga om vi skulle ses, om hon ville komma på fest här eller om hon ville med på fest, men har fått ett nej hela tiden nu så pallar heller inte fråga mer, dels för alla nej å dels för att hon själv inte frågar Mig om jag vill med, inte för jag bryr mig men det hade ju varit roligt om hon också kunde fråga om man ska umgås...och inte bara jag.. låter nog jävlit töntigt detta, men e fan trött påde nu asså hehe

2008-01-24 @ 12:41:43
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

haha ja vissa får 32 kr i lön .... haha tosig för de blvit fel där med... å hon som har hand om lönen har inte hört av sig eller fixat det än... haha denna dagen e ju för mycket nu asså.. eller var, tills malin logga in på msn haha fan asså.. jag har otur asså

2008-01-24 @ 12:44:22
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

ja för hur roligt e de liksom :S .. om hon nu verkligen bryr sig så laddar man mobilen å hör av sig å inte bara skiter i det liksom.

2008-01-24 @ 12:58:39
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

eller tar förgivet att andra hela tiden ska ringa..

2008-01-24 @ 13:00:30
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Tess

Du glömde de viktigaste imorgon :P mooahahahaha... åååhh, fått världens mejl utav johan, fan jag e nog kär igen, eller är jag de ? Jaa de e jag nog.. WoooHooo! Jag har lyckats att bli KÄR på nytt i HONOM, hahahaha.... Puss men du, ÄLSKAR DIG!

2008-01-24 @ 17:28:44
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0