Besök miss i nassen =D

Kommer hem, trött som tusan efter jobb...har varit en låååååång vecka.
Sätter mig vid datan (ovanligt lixom), börjar snacka lite med vänner & så säger 2 av dom att dom vill komma på besök =D
Jo men vist, klart dom e välkommna, skit kul med besök ju, även om det e mitt i natten. Har ju inte folk här hemma så ofta så när jag väl har det så uppskattar jag det till tusen *hehe*

Har diskat precis, känner mig duktigt som fasiken nu =P E fan stolt över mig själv när jag håller ordning här hemma för jag kan lätt bli för slapp & skita i allt så kan det se ut som fan & då mår jag skit dåligt över det och när man mår dåligt så pallar man aldrig ta tag i nått = en ond cirkelt typ!

I morgon ska det inhandlas nytt databord på los IKEOS *haha* ska även handla lite annat smått som behövs.
Ja just det, bil besiktning först & främst i morrn klockan halv elva, tråkigt men nödvändigt.
Mamma kommer i morrn oxå & ska hjälpa lite till med lägenheten. Tur man har mamma =)

Kvällen då??? TESSAN & MISELLAN TAJM,  då startar vår helg *weeiii* Som jag sett fram emot detta =D

Det ni ville säga
Postat av: olga

ja minsann, som mac donalds.. livet har sina goda stunder ;)

2008-01-25 @ 00:55:45
URL: http://twinklestaar.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0