Ärlighet???

Är det jätte svårt för folk att va ärliga nuförtiden eller vad e det frågan om????
När man ber om ärlighet & ändån inte får det så e det fan sorgligt tycker jag.
Jag försöker alltid vara så ärlig jag kan & säger min mening om vad jag tycker om saker & ting. Tycker jag att nån gör fel så säger jag det till personen för jag tycker att det e så man gör, speciellt om man är vänner.
Det jobbigaste är de som inte klarar av sanningen, de som vill att man ska va ärliga men inte klarar av att hantera det när man väl är det mot dom. Varför då ens be om det???
Jaja, bara lite funderingar jag fick nu mitt i allt.

Är för övrigt på ett STÅLANDE HUMÖR inget kan förstöra mitt mående känns det som, jag mår så oförskämt bra så det nästan e skrämmande *haha*


Det ni ville säga
Postat av: Vicky

Jag håller med dig, fullständigt! Finns det egentligen någon mening med att ljuga, vart kommer man med det?! Ingenstans! Ärlighet varar längst! :D

2008-01-17 @ 23:27:43
URL: http://wickedwicky.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0