Äntligen

Yes, nu kom man in på bloggen....kunde inte alls logga in i går kväll. As störigt va det ju...ville skriva lite men icke.

Min kabel till datorn e kass =( Nått glapp i den, irriterande som fan för dom e nog inte så billiga att köpa. Får ta & kolla upp det.

Igår kväll va jag & Mario på bio igen *haha* Kollade på "förtrollad" Det är en riktig glad film, blev super glad av den så det va ett bra sätt att avsluta dagen på.
Mamma va här igår & hjälpte mig med sängen. Fick sticka till IKEA och köpa ben till madrassen så vi kunde fixa & trixa lite så den passade i sovalkoven. Skönt när saker & ting börjar komma på sin plats =)
Kommer ta kort sen men känns inte så lönt just nu när det fortfarande e lite rörigt här & allt inte kommit upp på sin plats än.
Hittade en as snygg tapet igår som jag vill ha som fondvägg, sån struktur tapet, hade varit as snyggt här i mitt lilla hem faktiskt =P

Lilla Flummiz blev kastrerad igår så han springer runt med tratt på huvudet för tillfället *haha* Skit roligt va det när han kom hem igår, han e verkligen inte som andra katter. Vanligtvis brukar dom sova mest när dom kommer hem efter narkos men inte han inte...han sprang runt & lullade här i lägenheten hela tiden. Såg as roligt ut för han vinglade hela tiden precis som om han va full, riktigt fylle katt *hahahahaha*

Nej nu måste jag jobba igen, sista rycket sen ska jag iväg till Ängelholm & besikta min gammla lägenhet =)


Det ni ville säga
Postat av: crombar

Ja de kan nog stämma. Men de e mest jag som dampar *hah* , men förhoppningsvis har jag lärt mig nu att inte göra det mera hehe. Saken är ju den att vi tyckte samma om mycket redan innan, men då kom vi överrens, men det kanske blev för mycket eller nått så de är kanske därför blev som de blev då. Samma åsikter osv.. Men de är ju då man borde komma bra överrens tycker man haha ;P

2008-01-10 @ 14:14:15

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0