Äntligen slut

Då va det äntligen slutet på denna långa & jobbiga vecka & det känns såååå skönt. Har ju haft fullt upp sen förra helgen för flyttade jag ju & sen har jag jobbat hela denna veckan utom i onsdags men då hade jag andra saker att göra. Har inte hunnit ta det lungt alls denna veckan vilket man nog bör ta sig tid till minst 1 gång i veckan så att man inte kör slut på sig själv.

Denna veckan som kommer så jobbar jag bara 2 dagar vilket är helt underbart. Ska fixa till här i lägenheten med start i morgon, då kommer mamma med en ordentligt borr så vi kan borra upp hyllor & annat som ska upp på väggarna. Här kommer bli så snyggt, jag bara vet det....kan se det framför mig.

Nu står det helt still i mitt huvud, har drabbats av skrivkramp eller nått verkar det som så det blir inte mer denna gången *hehe*


Det ni ville säga
Postat av: sara

tack så hjärtligt mycket michellan :)

2008-01-13 @ 22:21:39
URL: http://twinklestaar.blogg.se
Postat av: crombar

Har inte haft nån ork idag ;p .. men ska blogga mycket nu inatt så du har nått å göra imorgon när du pausar i flytten :D

2008-01-14 @ 00:19:57

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0