Ändringar i lägenheten idag

Som jag skrev innan så har jag fått upp gardinerna i rummet idag & fått upp skåpet som jag ska ha dvd filmerna i. Har tagit bilder på det nu så ni kan få se lite hur det ser ut men det e fortfarande rörigt och inte riktigt uppackat än så ni får ha lite överseende med det ;)

image46

Fortfarande tomt i skåpet & tv:n har inte satts upp än men i morgon ska jag fylla skåpet & på fredag kommer tvn upp på väggen.

image47

Gardiner har oxå funnit sin plats nu, har dock låder kvar att packa upp vilket gör att det ser så rörigt ut.
En liten del av min underbara soffa ser ni oxå =)


Det va dom 2 bilderna som jag hade för idag iaf, nu blir det SCI igen sen e det nog natti för mig, är riktigt trött idag känner jag!


Det ni ville säga
Postat av: huba

Det ser ju snyggt ut! Den ser välplanerad ut, för du har ändå ett "rum" tll sängen, ett vardagsrum liksom å ett käök i sitt egna... men de ser
ju bra ut än så länge! hahaha är de en CYKEL du har michella haha :P ser nog den ;P under fönstret haha "cykel hataaaRn" :P

2008-01-14 @ 23:58:21
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: sara

nice ;)

2008-01-16 @ 11:56:24
URL: http://twinklestaar.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0