Amazing weekend!!!!

Vilken underbar helg detta har varit, lite ledsamt att den e över nu men oj vad nöjd jag är för jag har fått tillbringa EN HEL HELG med världens bästa vän, min bästaste bäste vän, Therese.
Finaste & underbaraste människan som finns ju, ställer upp i vått & torrt och försöker alltid hjälpa alla så gott hon kan.
Vi har gjort lite research idag i gammla bloggar & kalendrar och efter många om och men så hitta vi det, vårt datum. Då en underbar vänskap började, datumet är den 17 mars 2005, vilket innebär att snart firar vi 3 år *hehe*

- Tack så sjukt mycket för denna helgen gumman, din vänskap är ovärderlig!


Har varit på jysk idag för att kolla efter ett nytt duntäcke men jag gillade inte det som dom hade där så det blev en runda till IKEA istället, sällan *haha*
Där va SJUKT mycket folk & varmt som in i bomben + rörigt som tusan eftersom dom håller på med ombyggnaden men det va ändå kul som tusan *hehe*
Hittade ett nice duntäcke som inte va för tjockt. Vill inte ha dom tjocka för då blir jag för varm ju. Köpte även sånt pådrags grejs, vetitusan vad det heter egentligen men man ska egentligen dra på det på bäddmaddrasen men jag har dratt det över täcke & kuddarna för att inte den lille katt jeblen ska pissa i min säng. Det e så jävla äckligt ju =(

Hur kan man bara skita i att man faktiskt sårar sina närmaste??? Ser personen inte att andra blir ledsna eller skiter kanske personen i det???

Ganska många tankar idag efter att ha läst en hel del gammla bloggar som  jag skrivit & så har det hänt en del saker nu den senaste veckan som fått mig att tänka en himla massa.
Känner iaf att jag just nu mår så himla bra i mig själv, känns nästan som om jag har hittat tillbaka till mig själv & jag hoppas den känslan stämmer.

Har färgat håret idag oxå förresten =D Tessan fick hjälpa mig för det e så himla jobbigt att göra det själv. Har dock inte kollat in resultatet än, får väll göra det snart.
Lite mat i magen först innan jag hungrar ihjäl *hehe*

Det ni ville säga
Postat av: huba

vem sårar? haha :p nyfiken i en strut.. Å jag ska färga mitt idag.. ville första i fredes, men fanns ej tid, noll ork i lördes å helt slut igår haha :P får bli idag :) Det slits så satans fort så de inte e sant asså

2008-01-28 @ 12:29:09
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0