40 frågors lista

1. När gick du upp idag?
11

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
Förtrollad

4. Favorit-TV- program?
Grey's Anatomy

5. Vad åt du till frukost?
Åt ingen frukost, åt mat nu istället =)

6. Vad är ditt andranamn?
Har två...Anna & Marina

7. Din favoritmat?
Oj...vet inte tycker om så mkt...plankstek kanske

8. Vilken mat gillar du inte?
Fisk *blörk*

9. Favoritchips?
BBQ, har det varit sen jag va liten skit

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar inte på nån CD bara en massa singlar för tillfället

11. Vilken bil kör du?
en mercedes A-klass, vältbilarna *haha*

12. Favoritmacka?
Är inte glad för mackor 

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
Viktigpettrar...dom som tror att dom alltid har rätt

14. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans & ett skönt men snyggt linne

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Thailand kanske men bara för att gå på fullmoon party =P

16. Favoritklädmärke?
Älskar golddigga

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Jag vill inte dra mig tillbaka 

18. Favorittid på dagen?
sen kväll/natt

19. Var är du född?
Helsingborg

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Handboll & fotboll

21. Coca Cola eller Pepsi?
Cola cola! pepsi??? vad e det???

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla, älskar natt =)

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr, ingen pillar på mina fötter, fötter e bläää

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Har träffat världens underbaraste men ni som läser min blogg vet redan det *haha*

26. Vad ville du bli när du var liten?
Lejon *hahaha*

27. Bästa barndomsminnet?
Har många bra barndomsminnen svårt att välja ett bara

28. Varit i Afrika?
Nix, vill inte heller 

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej, onödigt ju haha

30. Varit med om en bilolycka?
Nej tack gode gud

31. Favoritdag i veckan?
Lördagar så klart

32. Favoritrestaurant?
Asian kock här i HBG

33. Favoritblommor?
Rosor, enda blommorna som jag gillar

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Burger king så klart

35. Äger du en cykel?
Ja men jag cyklar aldrig, hatar att cykla & tycker inte om cyklister, galna ju.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Co2, finns på söderpunkten i HBG bara =P

37. Läggdags?
oj, sent...alltid sent nästan *haha*

38. Vad lyssnar du till just nu?
Dansk reklam på tv (kollar handbollen)

39. Favorit färg
Svart, rosa, brun, beige...oj nä jag gillar för många färger tror jag *haha*

40. Hur många tatueringar har du?
2 st än så länge, har funderat länge på att göra fler men får inte tummarna loss *haha*


Det ni ville säga
Postat av: huba

ja, mattan ska va beige.. men den e SVART av hår....ser äckligt ut.. hatar också mattor... men de känns så tomt utan de

2008-01-24 @ 19:59:57
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0