30kg

Det väger min tv så nu vet ni det *hehe*
Nä men jag ska köpa ett annat vägg stativ till tvn så jag va tvungen att ta reda på hur mycket den väger för att veta vilket jag kan köpa.
Ska ha sånt som går att vrida på, kommer bli så jebbla snöggt sen när det e färdigmonterat.

Tänkte borra upp fästen till min gardinstång här i rummet men det gick inte så bra för mig att borra så jag tar det i morgon när mamma e här *haha* Tummen mitt i handen ibland azzå =P
Nä men skit jobbigt att borra så högt upp ju, tycker inte alls om att borra över huvud taget för jag gör alltid fel känns det som *hehe* Spika går däremot mycket bättre =D

Nu ska jag snart iväg & jobba igen, lite tråkigt känns det. Vill bara få saker & ting gjorda här hemma men jobbet går före.
Har iaf vänt på soffan nu så som jag ville ha det från början & det känns mycket bättre måste jag säga, rummet kändes större nu &  det gäller att möblera rätt när man har så litet.

I morgon måste jag upp as tidigt, eller iaf klockan sju - halv åtta för jag ska lämna lilla Flummiz hos veterinären så han blir kastrerad, bort med koddarna *haha*
Efter att jag lämnat katten ska jag direkt till Ängelholm & kasta skiten som e kvar i köket sen ska jag bara städa golvet i köket oxå därefter e allt klart för besiktningen på torsdag =)

Oj klockan tickar, dax att dra!

Det ni ville säga
Postat av: Tess

KAPA NOSSARNA PÅ DEN LILLE! :) haha... nej men usch hemsk jag e, tänkte plinga dig imorgon när jag kommit hem o sådär efter skolan, kanske får hälsa på dig en sväng ? :)

2008-01-08 @ 18:53:21
Postat av: crombar

när kommer de upp bilder då :) ?

2008-01-08 @ 20:20:44

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0