2008 e här

Japp då e det nya året här & man börjar på en ny kula. Om en vecka bor jag i Helsingborg igen *wweeiiiooo*

Skulle egentligen ut & parta röven av mig men jag ville helt plötsligt bara hem *haha* Mådde inte dåligt eller så utan jag kände bara för att gå hem & sova....nu blir många säkert chockade....jag som alltid ska ut & snurra runder överallt & sen när det väl e nyår ja då vill jag hem & sova *asg*
Somna nog vid två tiden i natt =) Fick se fyrverkerierna iaf & det va det jag ville se, älskar raketer.
Skulle egentligen in på Bahnof sen men när vi stog i kön så kände jag "nej, jag vill inte" så jag sa hej då till dom andra & promenerade hem.
Nyår e ganska överskattat ju, festa på nyår e som att festa vilken annan dag som helst ju så man missa ju inget.
Jag fick istället mysa med mina katter, mina älsklingar så det blev ett gott nytt år för mig ändå =P

Har sovit halva dagen typ sen stack jag & Mario och handlade mat så man fick lite föda i magen. Nu ska jag slänga mig på soffan & vila hela långa dagen.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0