03:00 lista

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Glad som alltid nuförtiden nästan =)
Favoritgodis: Chips
Kläder just nu: Min gammla sletna men ursköna snobben pyjamas.
Musik just nu: No U Hang Up - Shayne Ward...har fastnat för den låten för tillfället
Sommarplaner: Åka till släkten i Kroatien & uppleva ordentlig sommar
Hur många kuddar sover du med: 5 st
Spelar du nåt instrument: Kan göra men det skulle nog inte låta så bra =D
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla till max, sitter ju här nu =P.
Vem är viktigast för dig: Jag e den viktigaste personen i mitt liv
Bio eller promenad: Bio får det bli
Är du kittlig: Jo det e jag
Snarkar du: *haha* jaja
Stjärntecken: Vågen
Äckligaste insekten: Spindlar, deras ben e ju överallt...blöööö
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Göra mig osynlig så jag kan smyga runder *hehe*
Vad vill du jobba som? Vet inte vad jag egentligen vill göra.
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Azzå skulle vilja testa men jag vågar fan inte
Gillar du att sjunga? Ja men ingen annan gillar när jag sjunger *hehe*
Anser du att du är stark? Stark på vilket sätt, fysiskt eller psykiskt?
Vad gör du om du får hicka? Hickar glatt vidare, tycker det e kul
Vad längtar du mest efter just nu? Oj, det e en massa....livet bjuder på så många härligheter

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

Jag uppskattar din ärlighet. :)

2008-01-15 @ 07:01:23
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: jn

Kul listan - kan man "snor den" ^^? / Kram

2008-01-15 @ 10:02:08
URL: http://joysplace.blogg.se
Postat av: Vicky

Listor is da shiet :P hehe

2008-01-16 @ 00:28:25
URL: http://wickedwicky.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0