Vakna HELA tiden

Jag har inte sovit bra inatt, inte ett dugg bra & nu när jag vakna (för sista gången idag) så har jag ont i HELA kroppen =(
Har vaknat flera gånger inatt & behövt somna om, riktigt störigt & jobbigt har det varit. Till slut, runt 10 tiden så gav jag upp med mig försöka sova. Gick upp istället & satte mig här så ja nu e jag här & försöker komma på nått vettigt.

Måste ringa chefen sen & säga att det inte blir nån jobbe helg för mig, mår inte riktigt 100 fortfarande & jag känner att jag för en gångs skull måste vila ut.

Det som e bra med att va hemma är ju att jag har massa tid att städa & sånt här hemma. Vist orkar inte packa upp en massa men jag sak ta tag i disken & städa golven idag. Såååå jebbla gött med liten lägenhete, all städning går på ett ögonblick *haha*

Gah....blir galen av saknad ju, tycker verkligen inte om att sakna någon. Idag e det 3 veckor sen vi träffades för första gången, 11 januari =)
Sitter & lyssnar på massa musik som han skickat till mig, så sjuuuuukt bra. Tur vi har samma smak min ängel & jag ;-)

Satt & kollade på gammla foto i går kväll & shit vilka minnen man har egentligen i livet. Skulle inte vilja byta bort mina minnen mot nått.  Jag har haft ett ganska händelserikt liv, inte alltid det roligaste men det är vad som hänt i mitt liv förut som format mig till den jag är idag & vet ni vad........
jag tycker fan att jag är en för jebbla härlig person =D

Måste se om jag kan äta nått nu, har lite ont i magen men det får man ignorera & trycka i sig lite föda *hehe*

           

1. Sassa & jag i oktober 2007 (fira min födelsedag)

2: Jag & Tessan på arom (typ 2 år sen)

3. Jag på Trance Energy februari 2006 (costas & patrik bakom mig)

4 Fridolina & jag på Shiva chandra festen (inte så längesen *haha*)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0