Underbart att vakna men Billy vid min sida

Kan man bli søtare æn honom, næ jag tror fan inte det *haha* Ser hel førvirrad ut nær han vaknar & tittar med sina underbara bruna øgon på mig. Ser helt oførstående ut min søt nøt *hehe*
Sen under natten så brukar han vakna till (eller om han gør det i sømnen vet jag ju inte) och dra mig intill sig, mys Billy *hehe*

Nu ska han snart ivæg & træna, så duktig han e & jag ska bara slappa *haha* Sællan, lataste personen i kommunen eller værlden kanske =P

Va och kolla på den filmen JUMPER igår & nej, jag blev fan besviken. Trodde det skulle va mer action i det hela, ganska tam flm faktiskt. Hade dock varit coolt att kunna gøra så som han kunde, teleportera sig lite var stanns *haha*

Idag ska jag hem igen vilket kænns skønt som fan. Inte att jag ska læmna Billy då men att komma hem till min lægenhet & mina små kattor =) Den lille busen væger fn redan mer æn Sessan, han kommer sæket bli ett fetto *haha*

Har nog fått svar på hur længe jag blir av med kørkortet oxå, lide nervøs jag e infør det. Snælla sæg att det inte ær længe. Kommer bøla som en gris då.
Har varit ledig vad jag ska nu tycker jag, nu vill jag tillbaka till jobb och gøra nytta & framfør allt så vill jag KØRA BIL!!!!

Nu ska jag kolla runder på bloggarna som jag brukar kolla in & kanske nån ny. Ha en super nice dag allihopa =)           

Det ni ville säga
Postat av: huba

allvar?den ser bra ut på reklamen, men har inte sätt den innu.. såg the cell igår istället, riktigt sjuk film asså. haha rälig som fan...

2008-02-29 @ 10:57:18
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: tess

du ska komma henm till majjeee!! :D

2008-02-29 @ 11:46:29
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0