"TRANCE ENERGY"

Årets T.E var det bästa någonsin, finns egentligen inga ord som kan beskriva hur bra det här va.
Sällskapet va det bästa någonsin & festen va helt underbar, så jävla magisk.
Tessan & jag hade ju sjukt kul (som alltid) tillsammans, massa viktigt diskussioner *haha* och dom andra hade nog ganska roligt åt oss *asg*

Jag & Tessan reste dit själv tillsammans men de andra va redan nere i Utrecht ju =)
Vi kom till hotellet runt tolv tiden på lördagen och vi fick ju inte stämpla in förrän vid tre tiden så jag & Tessan studdsa upp till Costas & Patrik, våldgästade dom en massa i deras hotel rum *haha*
Har verkligen saknat dom 2 yr pannorna, tror dock dom har sår i öronen nu efter mitt & Tessans babblande *haha*
Benny & Ronja anslöt oxå och sen tittade Mette, Jonas & Manuela in en runda.

Trance Energy 2008 blev utan tvekan den bästa T.E upplevelsen någonsinn =D Vet inte riktigt var jag ska börja, finns så mycket att berätta men det e så svårt att få med allt & ja....jag har bara haft den bästa upplevelsen någonsin och som jag & Tessan sa, - Ingen Trance Energy utan Costas & Patrik
Dom två förgyller verkligen ens resa *haha*

Jag & Tessan dansade som galning, like allways *haha* Ville verkligen inte att det skulle ta slut.
Rank 1 spelade så över fett bra & efter spelade Joop som oxå manglade på sjukt bra musik, bästa avslutningen någonsin.
- Tusen tack till er som va med & gjorde denna resan sååååå underbar!

Nu är det ett helt år till nästa T.E men det är redan bestämt att vi ska dit *haha* Kanske borde göra det till en tradition *asg* Blir dock 5:e året i rad nästa år & förhoppningsvis inte den sista gången, vill aldrig sluta gå dit, det är så underbart att vara där.




Det ni ville säga
Postat av: Vicky

Hey babe! Ja lugn, sj då? Hade ni skoj i Holland? Pusss

2008-02-26 @ 23:15:51
URL: http://wickedwicky.blogg.se
Postat av: Tess

Så länge benen bär osså så är det du & jag på Trance energy!! :D vill aldrig dit med någon annan än dig!

2008-02-28 @ 09:38:00
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0