Svårt att åka

Gissa om jag har svårt för att slita mig härifrån =( Vill ju inte pka från Billy *suck*
Men jag vet att jag måste & jag SKA åka idag men vet inte riktigt vilken tid det blir än, shit att det ska vara så svårt att åka från nån =S
Men jag e iofs snart här igen om nån dag för på fredag e vi bjudna hem till Billys vän Jack på thailändsk middag *mums*
Riktigt go kille han Jack oxå så jag ser fram emot det som tusan sen på lördag åker man till Holland =P
Jag & min älsklingspälskling Therese =D Kommer bli sjuuuuukt roligt, det vet jag till 100 %

Saknar min lilla lägenheten litta granna eller kanske mycket *hehe* Trivs ju sjukt bra i den & vill va där en himla massa vilket jag kommer ha tid med nu när jag inte kan jobba =S
Fy fan det här med körkortet & jobbet suger verkligen *suck*

Ska snart ner & käka nått här i köpenhamn (norreport) men vet inte vad vi ska äta än dock. Det enda jag jag vet är att magen min är hungrig som feeeeaaaannn *haha*
Min näsa e halv täppt heeeela tiden typ, jebbla Billy måste va han som smittat mig för han har gått runt & varit täppt i näsan nu i några dagar så nu har jag väll oxå fått det typ.

Så söt han e. går fram & tillbaka mellan rummen & ser allmänt förvirrad ut *haha* Vet inte riktigt vad han ska göra & orkar inte riktigt ta tag i saker och ting *haha* Tror han behöver lite mat i magen för att komma igång =)
Ska nog va lite social med honom nu

Det ni ville säga
Postat av: huba

ja..riktigt irriterande e det.. å sen att jag verkligen inte har tålamod till att vänta gör inte saken bättre :S å sen att dom inte svarar på mitt mejl gör mig bara sur.. men inte sur, men sån OH JAG VILL HA DE NU... du fattar.. =)

Ta med ponken hem :D sånt e jobbigt när man vatt med sin käraste flera dagar
å sedan ska man HEM, haha man blir helt störd. Och sedan at sova ensam när man sovit med nån ett tag e fan riktigt jobbigt..de finns nog inget värre, så ligger i sängen å saknar å sånt.. usch, skit jobbigt :/ .. ni får skicka massa i love u sms :)

2008-02-19 @ 14:20:32
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Tessan

hör av dig när du e hemma, de e fler än Billy som har lite abstinens efter dig, fast iofs LÖRDAG E DU MIIIIN! :) Moooahahahaha

2008-02-19 @ 18:41:25
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0