Stryk i sömnen???

Har jag fått stryk i natt eller vad tusan e det frågan om???
Har ont i hela kroppen & jag har verkligen INTE sovit gott alls inatt *suck* Vaknar sådär fem tusen gånger känns det som.
En av gångerna vakna jag av att katt jebblarna välte ner krukan i köket så nu ligger där blomjord över hela golvet. Nej jag har inte tagit upp det än för jag hade tänkt städa sen ändå men först ska jag iväg till kontoret & sen RUSTA och väla.

Det värsta med att vakna upp sådär mitt i natten hela tiden nu är att varje gång jag vaknar så förväntar jag mig att Billy ska vara där men så e han inte det =(
Jaja, i natt kommer jag iaf ha honom bredvid mig, världens finaste Billy. Bästa som finns!

Nej om jag ska ta tag i mig själv nu & komma iväg så jag hinner med allt som jag ska idag =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0