Sooooooooool

Finns det nått underbarare än att vakna upp till solsken & sen världens sötaste Billy vid sin sida *hehe*
Snacka om att denna dagen börja bra =)
Måste ringa mammsen & kolla om hon e hemma, ska köra förbi och säga hej ju så att hon får träffa Billy oxå. Har inte blivit av än & vill ju att mamma ska veta vem det e så hon slipper gå runt & oroa sig en massa, så himla söt min mammsen. Lätt utan tvekan, bästa mamman i världen.

Ska en runda till väla oxå & glotta lite där så fort Billy har fått ordning på sitt hår *haha*

Jag har organiserat i min garderob precis =D Sketans nöjd blev jag *haha* Måste ha ordning där inne annars får jag spel.
E det inte lite störigt när man städar & städar men så blir det skitigt heeeeela tiden igen *haha* Sånna psyk spel jag får på det istället då =P

Nej, göra ve mig så vi kommer iväg, ha en underbart solig dag *hehe*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0