Redan idag...

Min bejbi kommer redan idag =) Han kommer sent ikväll men ändå, jag får sova med min Ängel =)
Han va så söt innan när han skrev & fråga om det va okej att hon kom redan ikväll istället för i morgon *hehe*

Har bokat biljett till bio på torsdag till honom & mig =D Den nya filmen med Will Smith ska vi se, I'm a legend
Älskar Will Smith & det vet jag att Billy gör så det här kommer nog bli skoj =)
Ska ringa Asian kock nu oxå *smarr'

Måste städa här hemma sen när jag har rast annars kan jag ju inte ha besök här hemma *haha* Sån skit pedant har man blivit nu men jag älskar att ha det rent runtom mig.
Va bara jobbigt när man bodde ihop med nån annan, behöva gå & städa efter den andra personen hela tiden, nej tack det kan jag gärna vara utan.
Fick sånna psyk spel på det...svårt att plocka undan efter sig lixom!!! Jaj, som tur e så bor man själv nu, trivs bättre så här tror jag *hehe*
Nu kan jag ha det my way =P

Oj oj, dax att sticka till jobbet nu ju, hörs sen!

Det ni ville säga
Postat av: huba

I am Legend e as bra asså som jag sa igår... helt sjukt så bra den är.. Glöm inte ta med dig papper till bion :P sen får vi se om du också grät som fan för den scenen vi böla för haha :P men de tror jag nog.. Typ skit sorgligt.. Men ska inte säga för mycket nu :P har en tendens till att lyckas säga för mycket å sedan säger jag slutet hahaha :P

2008-02-13 @ 14:41:50
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0