Piggare idag =)

Kænde mig duktigt hængig & trøtt igår & kan sætta vad som helst på att jag hade feber oxå men idag kænner jag mig mycket piggare vilket kænns sjukt skønt =)
Hoppas jag mår ænnu bættre i morgon så att jag kan jobba størt eller vad man ska sæga men det tror jag nog att jag gør =)

En del av oss som va på trance energy har disskuterat snackat lite om att sticka på nått annat sånt stort event, alla har typ abstinens nu *haha* Men tror faktiskt inte nått av det slår T.E, ælskar det stællet, det ger mig en sån frihets kænsla, inget annat spelar nån roll. Tiden står lixom still nær man e dær =)

Kanske ska till VooV nu i sommar oxå men det blir med Billy & några andra i så fall och inte med tælt, hell no. Fan skabbigt & æckligt med tælt tycker jag. Klarar inte av att tælta, måste ha husvagn eller husbil. Har man det så e det skit mysigt ju, då ælskar jag det *haha* E lite bekvæm av mig men oxå, hur fræscha e nu dom som ligger i tælt i några dagar lixom *pjuke*
Men inget e bokat, har bara snackat lite løst om det æn så længe =)

Åhh...mega nervøs e jag infør att åka hem & se vad det står i brevet ang. mitt kørkort =S Shit, kommer lætt att bøla som fan om det ær as længe. Jag som hoppas på bara 1 månad men men, håll tummarna *pretty please*

Det ni ville säga
Postat av: Viktoria

krya på dig!:)

2008-02-29 @ 12:51:03
URL: http://vickanp.blogg.se
Postat av: huba

man duschar ju haha ;) duschar man inte under en festival, DÅ e man skabbig haha ;)

2008-02-29 @ 13:20:15
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

jaa, jag vet inte haha :P har ju inte sätt den innu :S ... men får se den nån dag när jag har lusten inne. För hör man nått dåligt om nån film så e man ju inte lika sugen att se den längre som man va innan ju.. eller e de kanske bara ja som tänker så? ja jag evt inte.. haha :P

men ooohhh vad jag längtar till sommaren asså... alla festivaler! det e så jäävla magiskt! helt underbart e det

2008-02-29 @ 13:23:38
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Natta

tack så mycket för din åsikt :) jag förstår inte hur folk kan tycka att en 15-åring är vuxen efter att ha fött barn. det går inte ihop men alla har ju sin egna åsikt så :D

2008-02-29 @ 14:36:30
URL: http://naaatha.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0