Nämen tjena bloggers & blogg läsare *haha*

Har med min data till köpenhamn & tur e ju det för deras internet har ju slutat funka här men min data hitta massa trådlösa internet =P
Bästa uppfinningen efter internet är trådlöst internet *haha*

Det börjar komma fler & fler folk här nu och det är riktigt trevliga allihopa *hehe* Men danskan snurrat i huvudet på mig fast jag försöker & koncentrera mig & lära mig för jag vill verkligen kunna förstå allt dom säger. Känns ganska viktigt eftersom Billy e ju dansk & paratar danska.
Börjar dock fatta mer & mer vilket är riktigt roligt =)

Saknar trots allt mina älskade vänner i sverige när jag e här, har ju lätt dom bästa vännerna som finns & bästa familjen i världen.
Mamma, ja det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar henne & hennes sambo Uno, när jag bodde med dom så gick han & jag inte alls ihopa men nu tycker jag att han e världens bästa styv pappa, lätt azzå. Så himla rolig & bara det faktum att han älskar min mamma & gör henne lycklig, det gör att jag tycker om honom ännu mer =)

Måste gå nu alla kalla på mig haha...ha det godis =)

Det ni ville säga
Postat av: huba

ingen aning om vem det e asså haha :P

haha okie... gött ;p de känns lite jbbigt när man inte har tillgång till internet asså hah

2008-02-16 @ 20:25:46
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0