Mys kväll för mig själv

Blir mys kväll nu ikväll, klockan nio bänkar jag mig i soffan med mina chips, dippen, twix & coca cola. (mitt beroende här i livet)
Vet inte varför men jag är helt såld TWIX det är så jebbla gott att jag inte kan beskriva det med ord. Kan äta det när som helst. Min dag startar bäst med ett TWIX på morgonen.

Inte mycket kvar med tvätten nu, skönt som tusan. Det är typ det enda vettiga jag gjort idag =S Riktigt tråkig dag som sagt vilket ni säkert har märkt av att jag har haft eftersom jag gjort typ femtielva inlägg idag i bloggen *haha*

I morgon ska jag upp tidigt för då har jag en massa som jag ska hinna ,med =D Riktigt skoj ska det bli.
Först & främst ska jag till kontoret och fylla i ett papper sen ska jag ut till rusta & väla tänkte jag och därefter blir det nog MAXI skulle jag tippa på *hehe*
Enda jobbiga e att det blir bussen för min del, kommer kännas som när man gick i skolan igen eller nått *haha*

Efter den lilla shoppingrundan ska jag hem & packa som attan *hehe* Har redan förberett pack lista så att jag inte ska glömma nått. Viktigt som tusan att jag får med allt.
Vid åtta tiden kommer mammsen bamsen & hämtar mig för då ska vi åka & kolla på fotboll, HIF spelar ju UEFA-cupen!
Efter fotbollen tar jag båten & tåget till MIN BABY, saknar honom sjukt mycket. Det är för himla härligt att vara så här nykär. Underbara Billy, finns ju ingen finare än honom.
Bara jag tittar på honom så pirrar det i hela kroppen & jag känner mig så himla lycklig =) Min ängel

Det ni ville säga
Postat av: tant eva

ja man tycker ju det, weirdos ;p hur e det med dig?

2008-02-20 @ 21:32:17
URL: http://twinklestaar.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0