Mega trött *snark*

God kväll/natt allihopa =)
Är helt slut nu känner jag, har precis kommit hem från jobbet. Det har verkligen varit mega kul att jobba idag =D Kändes som första dagen på jobbet nästan *haha* Nä men jag är verkligen ingen person som bara kan va hemma hela tiden, måste & vill jobba.
Känner verkligen av helgens bravader nu, är riktigt trött & lite öm i kroppen faktiskt efter allt dansande i lördags *haha* Men shit vad jag längtar tillbak, lite jobbigt faktiskt =(

Ska jobba i morgon oxå & sen lördag söndag. Blir ledig på onsdag, torsdag & fredag och då ska jag till Billy =D
Mitt hjärta e han verkligen, hur underbar som helst.
Igår kväll när jag kom hem till honom efter Holland resan så var jag helt nedstämmd för att Trance Energy va över & jag tyckte det va skit jobbigt att jag inte va på bra humör när jag skulle va med honom men han den sötnosen sa bara att det inte gjorde honom nått. Han ville umgås med mig ändå för han vill få ta del av alla mina sidor som jag har, han vill ha "hela mi" och inte bara delar. Så söt.
Hade dock ett litet tjaffs oxå (vårt första *haha*) för han blev irriterad på mig för att jag inte låter mig själv va ledsen när jag e ledsen utan stänger istället av. Han säger en del kloka saker ibland min ängel *hehe*
Ja, jag vet inte om ni fatta det där men hoppas det iaf, är inte världsbäst på att förklara *haha*

Känns som att jag har en massa som jag vill dela med mig ang. Trance Energy men jag är så himla trött idag så jag tänkte att jag skriver om det i morgon för risken är att det kan bli långt *haha*
Nu ska jag nanna, natti natti =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0