Mat sällskap =)

Har Hilajna på besök hos mig nu, mys pys. Gjorde mat till oss innan, pytt i panna *hehe* Smarrigt som alltid =P
Skönt med lite besök faktiskt & kul att snacka loss en massa om allt & inget.

Snar kommer mamma & hämtar mig så ska vi hämta min nyckel av Tessan för mamma ska mata mina kattor nu när jag e borta sen e det fotbolls dax =P
Kommer bli skoj som fan & kallt oxå så jag har laddat upp med mössa & vantar *haha*

Har städat som tusan här hemma idag så nu e jag duktigt stolt över mig själv =D Har även packat allt så nu e jag resklar *hehe*
Kan knappt vänta tills lördag, längtar sjuuuukt mycket. Majje & Tessan i högform *asg*
Kommer dock inte ha nått internet nu när jag e i danmark för Billys internet funkar inte för tillfället så därför kommer jag inte kunna blogga =( Riktigt trist men pallar inte dra med min data denna gången för jag har redan en massa packning med mig.
Tror dock ni klarar er ändå ;)
Hoppas ni får en super nice weekend för det ska jag iaf ha speciellt med min Tessilipess *hihi*

image74

Det ni ville säga
Postat av: huba

haha jag va ju tvngen att tönta till det lite.

Du fattar nite vilken dröm jag hade inatt istället. Jävlarns. Jag drömde att du å jag va bästa polare. Så festa vi hemma hos dig, bara töser asså. Så börja jag å Helena bråka. Och sedan satt jag i ett rum med kenai å takida, så tyckte jag att det va riktigt tyst helt plötsligt, så letade jag upp dig, så la du i ett annat rum, med billy å sov, så skrek jag HALLÅÅ???? haha så vaknade jag å jag frågade vad gör ni egentligen? Så svarade du att du hade fått ont i magen, men att du först somnade på soffan men billy bar in dig i sovrummet. Så sa du Jag vet inte vart hundarna e men var uppmerksam på att dom legat här inne kanske. Hahh så svarade jag "Ja men klockan e ju bara kvart i tre?" haha!

Drömmen var riktigt förvirrande asså... Jag e helt yr i skallen så förvirrande den va, inget sammanhang heller.. allt va bara så snurrigt.

2008-02-22 @ 08:05:06
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

pytt i panna btw e så jävlarns GOTT med vändstekta ägg som e lite rinninga i gulan, också ska man ha rödbetor till, och så ska man hälla på den saften. Faaaan vad gooottt

2008-02-22 @ 08:06:11
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

HAHA du e ju nog också snygg när du förklarar ibland. HAHA! Känner igen de där hahah sååå förvirrat men fan tur man e sån själv å fattar vad som skrivs haha =P

2008-02-22 @ 09:24:46
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Tess

Vi kommer att ha världens bästa helg! :D

2008-02-22 @ 09:49:36
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0