Mat i magen

Ja trots att man inte mår hundra så måste man ju ha mat i magen så jag & Hilajna gumman drog iväg till max för att äta frukost/lunch....ja för min del då. Helena hade redan ätit frukost innan =)
Hämtade Helenas nya mobil oxå på kometen på dalhem, Lide mycket hon sken upp, söt huve *haha*

Har gjort lite nytta här hemma today oxå *haha* Städat lite så nu luktar här as gott (hmm....as kan ju egentligen inte lukta så gott...anyway...) borde göra så att man känner sig lite friskare ju =)
Behöver all hjälp på traven som man kan få.

Hudläkaren ringde innan & mina prover va okej så nu väntar jag bara på receptet sen e det dax för att utrota dom jebblarna som envisas med vistas i facet, äntligen.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0