Lunch med chefen

Har precis lunchat med chefen, gott som tusan.
Har en himla bra chef, han bjöd på maten & sen snacka vi om hur jag ska göra nu när jag inte har körkort.
Kommer få jobba med en annan lite & hoppa in lite då och då om nån ny behöver utbildas.
Måndag ska jag iaf jobba tillsammans med Katalin & tisdag oxå.
Riktigt skönt för jag börjar redan klättra på väggarna, hatar att bara sitta hemma.

Känner mig jätte konstig i huvudet, som om jag e i en bubbla eller nått =S Hel skumt, kanske för att jag är lite små förkylld eller nått...ja jag vet inte.
Blaha....det är vad denna dagen känns som =( Shit, riktigt längesen jag kände såhär, helt skumt känns det.
Åhh....det e det här jebbla skiten med körkortet som gör mig sån här, helt deppigt ju.
Jaja nog om det....måste ta tag i lite saker nu känns det som annars kommer jag bara deppa ihop eller nått.

Hör sen

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0