Love

Kænner en massa kærlek inom mig før tillfællet, ær inne i en riktigt kærleksfull period.
Først & fræmst ær det nog till Tessan *haha* Låter sækert helt knæppt før de flesta men hon ær så otroligt speciell før mig att det inte går att beskriva.
Hon finns alltid dær fær mig, æven om vi inte umgås varje dag så vet jag att hon finns ett telefon samtal bort, eller sms eller ja vad som helst.
Hon & jag har alltid sjukt roligt ihop, ja det kænns som om det inte finns ord till att beskriva det.
Som jag sa till Billy i søndags nær jag førsøkte beskriva mig & Tessan tillsammans på Trance energy....till slut sa jag bara:

- Det finns inga ord som kan beskriva det, man måste uppleva Tessan & mig tillsammans før att førstå *haha*

E klart helt upp øver øronen førælskad i min Billy oxå, tycker om honom mer & mer før varje dag kænns det som & det ær hel undrbart.
Snart 1 månad redan som vi varit tillsammans, kænns helt sjukt. Tiden går ju sjukt snabbt. Før mig kænns det som om det va 1 kanske 2 veckor sen som vi blev tillsammans men sen sammtidigt kænns det som om det alltid varit han & jag, helt skumt men det kænns underbart iaf =)
Så søtt, han har precis duschat & før førsta gången visa han sitt krylliga hår før mig *hehe* Han har alltid massa vax i før att det ska va rakt & visar det aldrig før någon næ det e krylligt men han visa før mig iaf =D
Bara før jag e speciell ;)

Nu måste jag hoppa in i duschen, ska ivæg & æta sen ska vi kolla på bio. Den nya filmen jumper, verkar øver fet =P                    

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Låter kanske helt fel men det är bara du som förstår mig. Jag älskar dig, helt overkligt att man kan känna såhär för en tjejpolare. Men detta är vänskap utöver det vanliga! Nu är de Kustbevakarna och duuuu, min snygging där är SINGEL :) hahaha

2008-02-28 @ 20:00:14
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0