Lång power nap *haha*

Jag & Billy la oss till rätta innan i soffan för att kolla på film & gissa om vi somna *haha* Stenhårt azzå men fy tusan va skönt det va =P

Har funderat på en grej, man verkar nog mycket intressantare när man inte träffar nån/är i förhållande med nån *haha* Kanske bara jag som tycker det, men ja jag vet ju inte om det stämmer heller *haha*

Har precis varit mega duktig (enligt mig själv då & lite Billy) & städag här i lägenheten =D Ska ju åka över till köpenhamn nu ikväll och då måste här va rent och snyggt. Skit jobbigt att komma hem sen till en rörig lägenheten, nej tack.

I morgon blir det fest hemma hos Billy & hans rommie =) Michael fyller ju år på söndag så därför blir det lite fest.
Blev allt gläd när Billy berätta att Michael gärna ville att jag skulle komma =) Känner sig ju lite omtyckt då & jag tycker det är vikitgt att hans vänner tycker bra om mig, kan bli lite jobbigt annars =S
Men som tur e så verkar det inte va några problem, man e ju charmtrollet själv *haha*

Nä lite social kanske man ska vara nu *hehe*



Det ni ville säga
Postat av: huba

hehe tack :P ha de så skoj i dk

2008-02-15 @ 21:37:40
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Anonym

fin blogg, kommentera gärna min också :)

2008-02-15 @ 23:09:29
URL: http://livingthelife.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0