Konstigt man blir lycklig då =)

Meddelande från världens sötaste & underbarastr Billy. Hade inte sånna här meddelande gjort dig lycklig då?
Nu kommer han säkert tycka att jag framställer honom som en mes/tönt för att jag lägger ut vadhan skrivit till mig men det e ju så himla sött att jag inte kan låta bli.

"I know how you feel, it's always worst in the night time, then I just want to lie and cuddle with you, having you close to my body... But yeah, only 2 night alone, so I can live with that, knowing that I'll soon be with you again"

(skrev han igår kväll när jag hade skrivit att det kändes som om jag saknade honom ännu mer nu när det va kväll)

"I'm lying in my bed, smelling and hugging the pillow that you slept with, just to get a little Michella sensation mmm! Friends is on tv, so it all reminds me of you, making me miss you even more =("

('nog sötaste messet som jag fått, riktigt gulligt. Sånt som vi tjejer gör typ men så kommer han underbaringen & gör exakt så *haha* så himla söt)

"Morning babe =) I miss you too, it's wierd when you have just been, then I get use too having you around, and then suddenly gone. It makes me sad =(........."

(messet från nu i morse, snacka om att denna dagen börja med ett leende)

Riktigt skönt med en kille som inte är rädd för att säga vad han känner & inte har svårt för att prata. Har aldrig hänt mig förr. Alla andra killar får alltid tunghäfta eller så ska dom spela så himla "coola" tycker dom då & inte snacka om kännslor...blaha....trötta mig lixom.
Finns inga ord som kan beskriva hur lycklig Billy gör mig, har aldrig förr haft sånna här starka kännslor för någon annan innan så tidigt.
I morgon kommer han igen *weeiiii*

Så vad händer idag då? Inte mycket mer än jobb faktiskt. Börjar nu klockan 12.00 Lite tråkigt är det att jobba så här. 12-24 blir bara jobba sen hem & sova =S Men jag e iaf ledig 3 dagar efter idag så jag överlever nog =P

Måste in i la duschas snart så att jag kan känna mig lite fresh *haha* Feeling faaajjjjn *haha*
Oj måste ringa & beställa bord på Asian kock oxå, vill va säker att vi får plats, ska ju ut & käka då på alla hjärtans dag & det kanske är fullt då.

Åhh...nu innan jag vakna så drömde jag att jag åt musli om det nu heter så, inte sån med russin utan en annan sort som jag faktiskt gillar (tycker bara om 1 sorts musli typ) & nu när jag vakna e jag ju klart meeeega sugen på det *haha* Får väll köra in om affären innan jobb & kolla om jag kan hitta det där =)

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

aaah, jag blir tårögd. Han verkar vara hur fin och go som helst! Du är värd att vara lycklig, ta vara på varje sekund du får ha nu. :)

2008-02-12 @ 15:10:36
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0