Kina & bio kväll

Igår kväll blev det ju kina mat & bio, riktigt smarrigt med kina som alltid =P
Fick dock lite spel på 2 som satt & käka såna räkchips, jebblar vad det knasstrade *haha* efter kina va det bio dax.
Mötte upp Hilajna & Robban på filmstaden för dom skulle oxå kolla på samma film & därför boka Helena platserna bredvid oss.
Som vanligt bölade jag & Helena *haha* Men jebble film, nej tack den tyckte jag inte om. Va fan äcklig & jobbig tyckte jag & naturligtvis fick jag mardrömmar p.ga av den filmen.
Drömmde att alla fick nått virus & dog till slut typ, inte riktigt samma virus men ändå....fan kan inte kolla på sånna filmer azzå.

Ska snart hem till mamma & säg hej till henne innan hon börjar jobba, hon börjar ju tidigare idag eftersom det e fredag sen ska vi väll hem här igen & kanske borra upp min tv kanske *hehe*

Kan ju inte jobba nu i helgen =S & inte på en hel månad minst heller för den delen....fan detta suger men men...
Får se, kanske åker över till danmark nu i helgen då istället.
Billys rommie, Micke, fyller år nu på söndag så han ska ha folk hemma på lördag & han ville gärna att jag kom oxå så nu när jag e "ledig" så kan jag ju hänga med.

Måste göra ve mig...pussa

Det ni ville säga
Postat av: huba

visst va de cp sorgligt när hans hund blev smittad å han va tvungen att strypa den ;/?

2008-02-15 @ 17:08:58
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0