Jobbar =D

Idag jobbar jag med Katalin, riktigt gött att va tillbaka på jobbet & känna att jag gör nån nytta. Känner mig så överflödig när jag bara går hemma =S
Får dock inte köra =( Har riktig abstinens azzå, snacka om att detta är jobbigt *suck* Jag viste att jag tyckte om att köra bil men trodde fan inte att jag älskade det så här mycket *haha*
Är hemma nu på lunch rast dock, måste ha lite mat & magen och säga hej till mina kattor *hihi* Har ju inte varit hemma sen i torsdags kväll, mamma & Uno har varit här och matat dom när jag varit borta.

- Tusen tack till er båda två, ni e guld värda =)

I lördags tidigt på morgonen bar det ju av till Holland för mig & Tessan & jebblar vilken underbar resa det blev.
Kom till hotelet i Utrecht redan vid tolv men kunde inte checka in förrän klockan 3. Som tur va så va redan våra vänner där för dom kom dit redan på fredagen så jag och Tessan studdsade in till Costas & Patrik och våldgästade dom en himla massa *haha*
Snacka om att detta årets trance energy va det bästa någonsin, hade så sjukt roligt.
Ska dock berätta mer om det senare när jag har mer tid & lite bilder att lägga upp =)


Mat tajm *hehe*


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0