Jobb sök

Ja det här med att leta jobb e ju inte det enklaste.
För det första så ska det ju helst va nått som man har åtminstonde lite intresse för, som man tycker verkar lite kul iaf & det finns det tyvärr inte mycket av sen så ska man ju va kvalificerad till jobbet,vist man kan söka ändå men det minskar ju ens chanser kraftigt när man inte har alla dom sakerna som de söker efter.
Därefter har vi det här med att skriva en presentation av sig själv, så kallat CV, hatar verkligen det för jag är inte det minsta duktig på det.
Tror jag är mer av en person som ger bäst intryck av mig själv IRL istället för i text, känner mig begränsad när jag måste skriva ner mig på ett papper allternativt på datan och eftersom jag är en ganska rörig person, i mitt huvud då alltså så blir det genast väldigt kompilicerat för mig att få ihop det jag vill ha sagt på ett bra sätt.

Har iaf kollat runder lite på jobb & ska kolla lite mer efter jag har skrivit här.
Kolla lite på jobb i helsingör & där runtom oxå, måste kolla ordentligt ju & hålla ögonen öppna för alla möjligheter =)

Billy är ute & köper lite nyttig mat som han ska ha nu när han sätter igång med träningen igen. Han har varit lite lat & inte tränat som han ska men nu jebblar ska det bli ordning & reda igen *haha*
Nä men tycker han e duktig som tusan som tränar och så, själv e man alldeles för lat men jag har iaf tur att jag har en himla bra ämnesomsättning, tack som tusan för dom bra generna mammsen.
Hoppas att den alltid kommer va på det viset så att man inte behöver tänka på vad man äter & så för det hade jag nog aldrig pallat, tycker om att kunna slänga i mig vad som helst utan att få skuldkännslor för det eller behöva va rädd för att bli tjock, så borde det va för alla.

Det ni ville säga
Postat av: huba

aha okeej.. härligt ;P

Jappz, så borde det vara för alla.. Man ska inte behöva tänka på vad man stoppar i sig, så som chips eller fullkornsris liksom.

2008-02-19 @ 18:58:41
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0