Ja men va långt jag kom idag....

Jag som skulle komma iväg & göra lite sakert har inte kommit nån stanns idag alltså *suck* Så typiskt mig & nu e det för sent för att sticka iväg någon stanns för om 1 timme ska jag börja tvätta och eftersom jag inte måste ta bussen om jag ska nån stanns så tar det sketans långt tid *dubbel suck*

Jaja, jag får gå ner till affären här nedanför & köpa lite kattmat till mina små djur så dom får lite mat i magen & sen får jag fixa det andra i morgon *trippel suck* hahaha

Snacka om att majje känner mig som VÄRLDENS lataste idag, idag är nog den lataste dagen på evigheter för mig. Har bara suttit här vid datan hela dagen i princip & inte gjort nått vettigt alls *haha* Antar att man får lov att ha sånna dagar ibland =P

Saknar min Billy, skit tråkigt e det att sakna nån *blö*
Får väll slänga upp en bild på honom som jag kan sitta & glo på *hehe*
Världens underbaraste e han =)

image67

Det ni ville säga
Postat av: zettan

tack!!¨
så skönt att höra från folk som förstår.. vet om att det inte kommer bli lätt.. ingen dans på rosor.. det är jag väl medveten om.. men har man viljan löser allt sig på ett eller annat sätt!!

TAACK!!

2008-02-20 @ 17:29:10

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0