Internet kommer & går

Azzå detta internet kommer & går hela tiden, igår funka det inte alls =S Helt strange.
Men idag ska jag hem iaf & fixa lite där hemma.
Håller på att kolla runt lite efter jobb nu på internet så att jag förhoppningsvis kan jobba med nått annat under tiden som jag inte har körkortet men det e ju inte det lättaste.

Har legat & sovit jääääätte länge idag känns det som men det nog bara för att jag sov så himla mycket igår oxå.
Va helt slut efter festen som dom hade här men det va rikitgt kul iaf & massa trevligt folk =)

Blööö....vill ha mitt körkort =( Hoppas papperna har kommit nu så jag vet hur länge det rör sig om och så att jag kan ringa och överklaga och sånna grejer.
Vill jobba ju, på det jobbet som jag redan har dock *suck* Skit störigt e det ju men men som sagt man får ju skylla sig själv.
Det e ju ännu jobbigare när man bara har sig själv att skylla, mycket lättare när man kan va arg på nån annan *haha*

Nej nu måste jag in i duschen, känner mig lite halvsakbbig *haha* Najs det lät då =P

Det ni ville säga
Postat av: Vicky

Har helt klart för mig att man kan begära en omprövning av förlorat körkort om man behöver det för att kunna arbeta. Kolla upp det!

2008-02-19 @ 11:53:12
URL: http://wickedwicky.blogg.se
Postat av: Vicky

Haha! Ja det är fan nästan synd om bruden, tror aldrig att jag stött på en så patetisk människa :P Det värsta är att den lilla slynan måste antingen droga eller supa ner en kille för att få lite närhet, stackars jävel!

2008-02-19 @ 12:02:49
URL: http://wickedwicky.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0