In copenhagen =P

Då va det dax fær fest nu ikvæll =D Kommer nog bli riiiiiktigt skoj.
Trivs som tusan hær med pojkarna. Alla e så himla snælla & det gør att jag kænner mig riktigt hemma vilket jag inte brukar gøra nær jag e bortrest så æn så længe ær denna resan riktigt lyckad *haha*

Festen børjar tio ikvæll men vi kommer ju inte sticka dit redan då før då orkar man inte hela natten, ær ju inte superwoman precis *haha* Man børjar væll bli gammal men shhh....sæg det inte till någon =P

Nej nu ska jag va social igen, tænkte bara læmn ett litet avtryck før dagen *hehe*

Puss & knus

Det ni ville säga
Postat av: huba

jag ska bara fylla i min tatuering, den e ju helt cp..andra gången jag gör det nu. Så får hoppas att den håller denna gången =)

2008-02-10 @ 22:13:43
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: tess

E du hemma nu bajbiii ?

2008-02-11 @ 17:47:54
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0