Hemma i sverige igen =S

Känns lite sådär att va hemma igen....eller vist e det skönt att va i sverige igen men det e inte skönt att va ifrån Billy =( men som tur e så kommer han på onsdag igen =)
Längtar redan sjuuuuukt mycket.
Har haft en helt underar helg med honom, mår så himla bra i hans sällskap.
Känner mig trygg med honom & det har jag ALDRIG gjort med någon annan kille, helt underbart e det.
På torsdag ska vi äta på min favo kina resturang, Asian kock, ligger nere vid Tivoli här i helsingborg. Sååååå jebbla gott azzå.

               



Har förresten internet nu igen *jiiippiiii* Så nu blir det lite mer bloggande igen =)
Lite handikappad man känner sig utan internet då, man vänjer sig ju så snabbt vid att ha det & man använder det till så mycket.

Lämna in min ena mobil på service/lagning idag. Den har hållt på & stänga av sig av sig själv hur länge som helst nu & idag blev jag riktigt trött på det och fick därför äntligen tummarna loss och åkte till väla och lämnade in den där.
Fick en as ful låne mobil så länge *haha* Men ja, jag behöver ju en mobil så skit samma =)

Shit snart dax för Tance energy ju, kan knappt fatta att det e sant *haha* Inte denna helgen som kommer men nästa e det =D Snacka om att jag längtar sjuuuuukt mycket.
Jag & min älsklings pälsklings Therese kommer ha sååå sjukt skoj, det har vi alltid tillsammans *hehe*

Nej nu måste jag köra igen, håller på & jobbar ju men har varit hemma på rast bara.


Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

Jo, tycker fortfarande det är kul. Men vet ej om det är så bra att jag öppnar mig så som jag gör.

2008-02-11 @ 19:43:49
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0